Startis juhtide ja ettevõtete arenguprogrammi uus hooaeg

Ettevõtete areng ei juhtu juhuslikult – see vajab julgeid ideid, tugevat visiooni ja teadlikku tegutsemist. Just seetõttu jätkavad MM Grupi ja MM Pharma ettevõtted uue arenguprogrammi hooajaga.

Programmi eesmärk on toetada ettevõtteid nende ambitsioonikate arendusplaanide elluviimisel. Sel hooajal võtame fookusesse kriitilisemad kaasaegsed äriarenduse tööriistad ja levinud valukohad, millega ettevõtted muutuval ärimaastikul peavad toime tulema.

MM Grupi juhatuse liige Kristel Volver ütles: „Kuigi MM Grupi ja MM Pharma ettevõtted tegutsevad eri valdkondades, siis on äriarengu ja konkurentsis püsimise väljakutsed kindlates teemades väga sarnased. Kõik ettevõtted peavad tagama, et nad tegelevad lisaks igapäevastele tegevustele ka tulevikku vaatamise, strateegilise planeerimise ning aktuaalsete riskide – nagu andmekvaliteet ja küberohud – ennetamisega.  

Programmi esimene poolaasta keskendub teooriale ja praktilistele töötubadele, teine poolaasta aga annab ettevõtetele võimaluse võtta ette päris äriline kliendifookusega väljakutse. Selleks pakume programmiga töövahendeid ja tuge, et jõuda uuenduslike ideedeni, mis toetavad ettevõtete tulevikuvalmidust“

Programmi esimeses osas osalevad grupi ettevõtete juhid, teise osasse kaasatakse vastavalt arendusprojektile ka laiendatud tiimid. 


2025/2026 hooaja esimeses pooles keskendume innovatsiooni juhtimisele ja andmepõhisele juhtimisele

Programmi esimene pool aitab igal ettevõttel disainida just neile sobiva innovatsioonijuhtimise süsteemi – teeme seda rahvusvaheliste tunnustatud koolitajate, Patrick van der Pijli ja Bas Brilmani (Business Models Inc) toel.

Mõtestame ka tulevikutrende erinevate ettevõttete kontekstis ja toome strateegiaprotsessi rohkem tulevikumõtlemist.

Lisaks keskendume andmepõhise juhtimise võimalustesse ja küberohtude maandamisele. Seeläbi on ettevõtetel võimalik astuda samm edasi andmehügieenist ärikliitiliste otsusteni.

Osalevad ettevõtted liiguvad teise poolaastasse arendusprojektide ideedega.

Hooaja teine pool viib teooria praktikasse

Programmi teises pooles õpime ja rakendame teenusedisaini ning agiilse projektijuhtimise metoodikaid, et arendusprojektid ei jääks ideetasandile, vaid jõuaksid elluviimiseni.

Uurime, ideestame, valideerime ja teostame kasutades parimaid projektijuhtimise ja arenduse praktikaid.

MM Grupi juhtide ja ettevõtete arenguprogrammi partneriks on BDA Consulting.

Eelmine

Kontserni äride arvamusliidrid tulevikukindlast juhtimisest

Järgmine

Jaga seda artiklit